tillökning!

godkväll kära ni där ute..
har precis kommit in från husvagnen, var och handlade lite nytt idag så ja har stoppa in så vi är redo för camping till helgen! Kommer bli skoj, vi åker iväg med några vänner med familjer..

Annars så springer dagarna mest förbi, jag jobbar extra nu lite då och då, då David har ledigveckor :) känns himla skoj att ha börja göra nå annat än hemtjänsten som man har tröttnat en hel del på!

Köpte även ny hårfärg idag som vi ska snöra in imorn så hoppas på bra resultat då mitt hår ser förjävligt ut nu!!


Och sen till en rolig grej, Anton och Maja ska ju få en liten Kusin i slutet av året, Grattis till er Ante & Johanna!
Antons komentar då ja sa att Farbror och Johanna ska få en bebis var :
Men vars är den?, ja vill se den.
Jag: Den är ju i Johannas mage, vad tycker du bebisen ska heta då?
Antons svar blev, Johanna!!
sötunge!


Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Det ska väl gå bra :) Säg till när ni har tid så ska jag kika om jag är ledig. Börjar ju jobba lite mer nu under sommaren.

2012-06-20 @ 18:51:50
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/
Postat av: Carro - Foto

Absolut!

2012-06-21 @ 10:53:03
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0