rolig helg!

veckan bestod mestadels av jobb (inom barnomsorgen), och även ett möte som gjorde mig riktigt nervös eftersom dom skulle återkomma när dom pratat ihop, vilket likaväl kunde dröja en vecka.. men efter två timmar ringde dom upp mig och frågar om ja kan komma å provjobba en kväll med dom så sagt å gjort, i fredags jobbade jag på ett nytt ställe, kändes superroligt själva jobbet och arbetskamraterna var toppen! kände mig nöjd över kvällen. ja gjorde de ja kunde :)
vilket resulterade jobb även lördagkväll och idag en stund idag.!
nog om detta ;
nu ikväll har jag och Elin spelat bingo, dock ingen vinst :/ vart även en hel del surr om inredning o annat pyssel och våran efterlängtade kväll som är 22mars på farmen me lasse stefanz!!! :) kommer bli klockers då ja dessutom fyller år! (dagen innan)

hoppas ni alla andra också haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0